Wij scoren  gemiddelde van 4.92 sterren uit 13 klantenbeoordelingen

Les Mills BARRE

Elegance shapes strength

Mooi betekent niet zwak. Balletdansers zijn de sterkste atleten ter wereld, hun gratie en elegantie worden gevormd door een gefocuste en gecontroleerde training. 

Les Mills BARRE is een moderne versie van een klassieke balletles. BARRE is een workout ontwikkeld om je spieren te vormen en te versterken, corekracht op te bouwen en even te ontsnappen uit de hectiek van het dagelijks leven. Als je op zoek bent naar een andere manier van trainen of een nieuwe manier van zelfexpressie, zul je Les Mills BARRE geweldig vinden. It may look beautiful, but don’t underestimate the burn.

Wat kan ik van een les verwachten?

Les Mills BARRE is een op ballet geïnspireerde workout van 30 of 45 minuten, bedoeld om je hele lichaam te shapen en strakker te maken. We beginnen met een warming-up, gevolgd door een serie cardio oefeningen, waarbij we naar een cardio piek werken. We gaan dan over op ballet strength, gebruiken lichte handgewichten en eindigen met effectieve ballet technieken voor een full body training.

Wat voor kleding moet ik dragen?

Draag comfortabele kleding waar je vrij in kan bewegen en sokken of balletschoenen.

Wat moet ik meenemen?

Alle benodigde materialen (waaronder gewichtjes) worden verstrekt op de club. Neem zelf wel een handdoek, waterfles en sokken mee. Ik heb nog nooit een BARRE les gevolgd. Maakt dit uit? Dit maakt helemaal niets uit. Volg de aanwijzingen van je instructeur, de instructeur zal verschillende opties laten zien zodat jij kan kiezen wat er voor jou haalbaar is. Het duurt meestal 3 tot 4 lessen om alle bewegingen onder de knie te krijgen.

Hoe vaak moet ik een Les Mills BARRE volgen voor het beste resultaat?

Je zal zeker verschil zien en voelen als je één keer per week een barre les volgt. Als je twee of drie keer per week komt zal je zien dat je er snel beter in wordt. 

Ik ben zwanger. Kan ik dan nog steeds les mills barre doen?

Les Mills BARRE kan helpen bij het stevig houden van je core en spieren tijdens de zwangerschap. Veiligheid is onze prioriteit nummer 1, we raden je aan om advies te vragen aan je arts of verloskundige die jouw medische geschiedenis kent. Praat ook met je instructeur en laat weten dat je zwanger bent. Hij of zij kan je diverse opties geven.